Ik heb kort geleden mijn lieve kater in moeten laten slapen, hij was pas 4,5 en had helaas HCM. Hij heeft het nog eventjes heel goed gedaan op medicatie maar helaas bleek het bij een controle binnenin al heel erg slecht te zijn. Hij wordt verschrikkelijk gemist, het huis is ontzettend stil ondanks dat ik nog een kat heb. Waar ik eigenlijk rustig wilde gaan kijken voor een kitten, is dat ineens heel snel gegaan. Een beetje dubbele gevoelens, maar genoeg liefde voor een heel lief klein katje. Morgen haal ik hem op..
Een klein rood katertje, 8/8,5 week oud. Net als mijn vorige rode kater bij de kittenopvang vlakbij mijn ouders. Maar nu heeft hij nog een naam nodig, ze krijgen bij de opvang geen naam dus hij is nergens aan gewend. Hij gaat nu bij rode kater

De poes die ik nog heb heet Pippa, de kater die ik had heet Nixon. Ik zou het leuk vinden de nieuwe naam enigszins te linken aan Nixon. En iets dat lekker klinkt met Pip.
Ik heb er al een paar bedacht:
Luxor - Lux als roepnaam ( dit is nu mijn favoriet )
August - Gus
Fitzgerald - Fitz
Reagan - deze vind ik heel leuk maar is niet lekker af te korten en zakt daarom naar onderen.
Misschien hebben jullie nog leuke ideeën?