Pip is inmiddels ruim 11, het gaat gelukkig nog heel goed met haar, dus op naar de 12, zij is echt mijn zielehond,
1.

2.

3.

Ik hoop haar nog heel lang bij mij te mogen hebben

Dan is er Buddy, Buddy is bijna 10 jaar en dat is echt bijzonder, Buddy heeft heel zwaar HD en zonder nieuwe heupen gaven ze hem 4 tot 5 jaar, nou ja, hij heeft geen nieuwe heupen gekregen ,we zijn wel gegaan voor een honden leven en heeft hij alles mogen doen wat bij HD afgeraden wordt, en hij doet het uitstekend, eigenlijk heeft hij helemaal geen last van zijn heupen, alleen kreeg hij begin dit jaar een gescheurde knieband en tja, dat is wel een dingetje, an sich genas dat heel netjes en snel maar omdat hij niet voluit kon gaan minderde hij snel in spieren , wat maakte dat hij echt achteruit holde, omdat zijn voorpoten alles moesten opvangen kreeg hij ook nog eens zwaar artrose in een schouder..
Afijn lang verhaal, maar gelukkig liet het weer het snel toe dat we konden zwemmen, en daar is hij super hard van opgeknapt, hij dendert door het water, en zwemt elke dag wel een uur..
4.

5.

Volgende maand wordt hij 10! , en dat is echt al en mijlpaal, maar we gaan gewoon voor minimaal de 11 jaar

En de laatste Rottweiler is Nookie, moeder van de kruisingen en een super lief wijffie

6.

7.

8.

En dan de kruisingen rottweiler x argentijnse dog,
De bekendste wel , denk ik Red, hij is heel erg ziek geweest vorig jaar, eigenlijk ten dode opgeschreven geweest maar hij is er nog, en hij is zo lief...
9.

10.

Dan zijn zusje Lotus, ook een lief, knap kind..
11.

12.

En nog een zusje, gek geel pannekoekie Lois... zij is zooo lief en grappig...

13.

14.

15.

Ik weet dat hondjes niet meer zo interessant zijn ,maar goed , sommige mensen zijn misschien blij ze weer eens te zien ...