Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ivm snorharen die tegen de rand tikken?
.
.
. Dan ga ik inderdaad gewoon aan de gang met testen waar op welke plek ze wel wilt drinken.
?
.
.
best even testen wat ze graag lust al zou ik het bij de 'naturel' houden. Voor sommige werkt een balletje of een klein stukje appel ook wel eens. (Meloen ook, maar eigelijk is dat niet zo goed voor hen). Nele80 schreef:Mijn kat wil sinds kort enkel nog uit de waterbak van de puppy drinken. Vroeger durfde ze ook al eens uit het toilet drinken. Nu zorgen we ervoor dat de deuren altijd dicht zijn want dat vind ik vies.
. Bestel mijn boodschappen altijd online.
. Dan heb ik er een leuk cadeautje bij voor op mijn verlanglijst
. Hopelijk gaat zo'n fontein straks ook helpen
.
.
.
. Ik ben de eerste rij planken van mijn kast ook al kwijt omdat mevrouw daar graag ligt te slapen en gezien er breekbare spullen in staan alles hoger moeten zetten
.
sanne1992 schreef:Katten kunnen heerlijk zinnig zijn. Die van mij drinken geen water wat in de buurt van hun brokken staat bijvoorbeeld. Net als met een kattenbak, ik dacht de beste plek gevonden te hebben. Mooi in een nisje lekker rustig, maar nee ze willen lekker in het open op de kattenbak. Het is soms gewoon verschillende plekken testen, even een maandje ofzo proberen, drinkt ze niet, hup een andere plek.
.