Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sclimpre schreef:Ik volg ook. Hier een kip die het 2 maand volgehouden heeft. Nu is ze van het nest af, maar legt ze geen eieren meer. Kip nr 2 legt haar eieren intussen op een onbekende plek omdat kip nr 1 de hele tijd het nest bezet hield. Dus we zijn nu ei-loos
pillow schreef:Ik heb een apart hokje met dak en gaas en een zitstok. Soort grote bench zonder nest oid. Daar doe ik ze in met eten en water. Ik laat ze daar 5 dagen in zitten zonder haar eruit te laten. Daarna laat ik haar er uit en ga na een uurtje in het grote hok (dat staat s'middags open) kijken of ze weer in het nest is gaan zitten. Zo ja dan doe ik haar terug in het kleine hokje, en probeer het een dag later weer. Meestal is het na 5 dagen wel over.
Sodeletuut schreef:Ja daar zit ze dus nu al een paar dagen in, een kleine hondenbench met water en eten, verder niets. Maar daar gaat ze zelfs liggen nestelen (in niks). Dan moet ik haar echt op haar poten zetten en dwingen te bewegen, anders eet en drinkt ze niks.
Cayenne schreef:Extra calcium geven zodat ze zichzelf niet nog meer uitput en lichturen verminderen.
Wat krijgt ze te eten?