"Wat nou als ik mijn zwarte doek achter Jarv plaats, de sproeier aan zet, en foto's maak.."
Zo gezegd, zo gedaan. Totaal niet handig in de kleine voortuin met mijn lens
Nog een klein probleempje: Jarv houdt niet van water waar hij niet in kan zwemmen of naar mag happen. Regen, en over een sproeier heen springen, vallen dus onder het "jasses, dat doe ik ect niet" kopje
Toch heb ik hem met veel, heel veel, lekkers weten te overtuigen.Het resultaat waren deze foto's;
1.

2.

3.

Deels geslaagd
Het idee was leuk, maar de scherpte liet te wensen over. Leuk op klein formaat zoals instagram, maar groter dan dat liever niet 
Een paar dagen later was het weer eindelijk goed genoeg voor een nieuwe poging. Droog en bewolkt, dus gauw alles klaar gezet. Deze keer een andere opzet; ik heb alles naar het grasveld aan de overkant gesleept. Tuinslangen aan elkaar gebonden zodat deze ver genoeg kwam, het scherm aan de boom gebonden, en een hindernis over de sproeier voor betere sprongen. Wederom koekjes voor een beetje extra motievatie, en hoppakee, daar ging 'ie weer

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Missie geslaagd, het was een leuk projectje om eens mee te spelen
En Jarv heeft een "jasses doe het zelf" gedachte minder. Sproeiers zijn nu officieel leuk

Die knappe Jarvis tocht, altijd het middelpunt van jouw geweldig uitgevoerde ideeën!