Ik hoopte dat ze hier van onder de indruk zouden zijn, maar sinds zaterdag heb ik er elke dag een stuk of 2/3 gespot en gevangen. Heb ondertussen een hele verzameling in de vensterbank staan

Vanmorgen léék het gekalmeerd, tot ik na 3 kwartier ofzo in m’n tas graaide, toen kwam er dáár eentje uit

Ik heb horren voor mijn deuren, inmiddels dus ook voor m’n ventilatiekanalen, ik heb geen nest kunnen vinden en nog mooier is het dat het verschillende soorten zijn. Gif heeft dus blijkbaar niet genoeg impact om ze uit te moorden en eigenlijk vind ik dat ook niet lekker om dagen achtereen met zo’n bus in m’n huis te rommelen. Plus onaardig. Maar ik zit op t moment volkomen zenuwachtig op m’n bank en bij ALLES wat ik zie schrik ik op want: poedersuiker nog zo’n beest. Ik zit niet op m’n gemak in m’n eigen oh zo fijne huisje. Ik wil er van af

Voor de volledigheid, een kleine greep uit het assortiment:

Welke creepy crawlies liefhebber helpt mij verder? Wat heb ik hier zitten, zijn ze schadelijk, waar zouden ze vandaan kunnen komen en nog belangrijker, hoe kom ik er van af?