Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:Nee papa is niet de papa als ik dit zo zie.
Behalve als moeder een lapjeskat is. Dan zou het wellicht
Hoe de vererving van de point kleuren is weet ik niet.
Qua haar lengte zou het nog wel kunnen wellicht hoor.
evita2 schreef:Hey iedereen de moeder is inderdaad de achterstekat. Deze heeft ook bij haar kont wat rood.
Ik denk ook wel dat de vader klopt dit omdat deze kitten, in tegenstelling tot zijn 2 zusjes, de blauwr ragdoll ogen houd. Of is dat geluk omdat de moeder half ragdoll is? De Fokker heeft ook een foto waarop de papa en mama "bezig" zijn.
evita2 schreef:De mama loopt op dit moment nog bij de kittens en voor de rest geen andere kat. Neem aan dat de mama wel sowieso de echte mama is of kunnen kittens bij de geboorte nog snel bij een andere katgezet worden?
Citaat:Poezen worden vaak door meerdere katers gedekt, en over het algemeen geldt dat des te meer katers haar dekken, des te groter de kans is dat ze zwanger wordt. Vandaar dat de kittens heel divers qua uiterlijk kunnen zijn! Het is voor u als eigenaar ontzettend lastig om te weten wanneer uw poes precies gedekt is.
Emj_23 schreef:Ik denk ook niet dat de kitten langharig is en ik denk niet dat dit beide ouders zijn. Moeder ziet er op de foto niet uit als rood of tortie en dat heb je toch echt nodig voor een rood kitten.
Dit is een linkje met wat duidelijke uitleg over rood bij katten. https://kattenkenniscentrum.nl/rode-katers-en-poezen/