Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
just saying... Lief dat je dit doet! luxx schreef:Een ding wat je iig niet moet doen is ze los laten in huis, laat ze in eerste instantie rustig bijkomen in een aparte kamer die afgesloten kan worden, waar niet teveel en geen lastig bereikbare verstopplekken zijn. Zelf laat ik ook altijd mijn katten wanneer ik verhuis in een aparte kamer tot de eerste spanning eraf is, en dan ben ik er zelf nog bij, ze kennen en vertrouwen mij, mijn tijdelijke buurvrouw die vanwege de corona hier is komen quarantainen had dat niet gedaan, en heeft na een week iemand moeten laten komen om de keuken uit elkaar te schroevenjust saying... Lief dat je dit doet!
Zou wel iets voor mij zijn..
). 
Ze lagen gister te stoeien in de woonkamer en het oudje was toch duidelijk nog de baas.
Grappenmaker.
Dat ga ik zo even overleggen met het baasje.

niet de menselijke natuurlijk, maar een waterig bakje gekookte kleine stukjes kip is licht verteerbaar, ruikt lekker (voor hen dan
) en is hier altijd een wondermiddel als een kat niet lekker is.
Ik zet inderdaad het jonkie apart in plaats van het oudje. Als ik het oudje ga opjagen in de hoop haar te laten eten gaat dat echt niks worden 
gebit is wel goed gelukkig.
Vanmiddag zijn er weer een paar hapjes in gegaan. Hopelijk wil het vanavond nog een keertje lukken.

(de deur naar de hal waar kattenbak 2 staat die ze gebruiken om te plassen zat nog dicht omdat ik hem wat lekkers had gegeten).
Thanks! Dat was wel heel veel liefde ineens.
Ik ga ze wel missen, maar lekker bij het baasje is toch voor zowel poezen als baas het fijnst 

Magrathea schreef:Fijn hee!
Nu maar hopen dat oudje de terugverhuizing goed overleeft
Het lijkt erop dat mijn geduld langzaam aan word beloond
Ik heb na mijn update het baasje een filmpje gestuurd dat ik hem aanhaalde en hij lag te knorren en heb daarmee volgens mij de week gemaakt. Het baasje was zo blij te zien dat hij zich wat meer op zn gemak voelt
Ik werd direct gebeld dat het de max was
Je hebt heel veel liefde en geduld naar de beestjes getoond en het is geweldig om te lezen dat beide katten zich nu lekker op hun gemak voelen
. (Ik zou trouwens graag volgen als als je in de toekomst meer topics over je avonturen over kattensit/crisisopvang besluit te openen
).