Eerder had ik het geprobeerd met van die hechtbandage, maar dat betekende dat het om haar hele lijfje moest, en dat was gewoon niet te doen. Ze kon daarmee niet uit de voeten; steeds omvallen enzo. Wat uiteindelijk wel werkte was alleen het vleugeltje zelf tapen met hechtpleister. Het is als het ware dubbel gevouwen om het vleugeltje, om het vleugeltje in de goede stand te 'dwingen'. Een beugeltje voor het vleugeltje zeg maar.
Maar, je voelt 'm al aankomen, hoe krijg ik dat er weer af? De pleister moet er vandaag af, maar het lukt me niet zonder de veertjes zwaar te beschadigen. Ik heb het geprobeerd met alcohol en nagellakremover, maar dat werkt niet goed genoeg. Ik kan vandaag ook niet naar de winkel voor pleisterverwijderspul, al vraag ik mij af of dat veel anders is dan alcohol.
En voordat ik nu van alles op dat arme beestje ga smeren wat ook weer niet gaat helpen, hoop ik dat hier iemand is die dé oplossing heeft.
Ik lees dingen als pindakaas en olie. Is dat wat?
Hier nog een foto van het kuiken met de pleister. Waarom ze op een blik kipfilet zit moet je in het andere topic maar lezen.