Wellicht dat iemand mij hier een handje mee kan helpen.
De situatie gaat als volgt: op dit moment werk ik parttime wat zeer goed te combineren is met het houden van mijn hondje. Mijn huidige werk is dichtbij mijn ouders waardoor er altijd een oppas is en mijn hond dus nooit alleen hoeft te zijn (kan mijn hond elke ochtend brengen en elke avond ophalen na werk). Echter veranderd deze situatie straks omdat ik vanaf april ga beginnen bij een nieuw bedrijf. de functie is fulltime en 80km van mijn ouders af. Niet te combineren meer dus.
Nu weet ik wel wat mijn opties verder zijn, namelijk of pension overdag, of een uitlaatservice voor in de middag. pension valt eigenlijk al meteen af. Na een aantal niet zo leuke ervaringen met een aantal hondenpensions wil ik dat nu eigenlijk zoveel mogelijk vermijden.
Een hondenuitlaatservice sluit dus het beste aan op mijn wensen, maar nu zit ik met de vraag welke kan ik hiervoor kiezen? Als ik op internet zoek dan kan ik er maar 1 vinden in mijn streek en het is redelijk prijzig (ongeveer 300euro per maand). Hondje wordt dan wel weer een uur lang uitgelaten elke werkdag.
Weet iemand of er nog een uitlaatservice is (of een vertrouwelijk persoon) die de moeite waard is om te contacteren? Vind nu het idee nog een beetje eng dat er maar 1 optie is, als die optie wegvalt dan kan ik nergens op terugvallen

Hopelijk is hier iemand die met mij mee kan denken!