Ik heb jullie hulp nodig.
Jaren heb ik cavia's in huis gehad en aangezien de laatste helaas overleden is ben ik momenteel beest loos

Al langer zit ik er over na te denken om eens iets anders in huis te nemen. Maar nu komt het, ik weet niet wat.
Ik wil graag iets knuffelbaars, dat uit zichzelf op schoot komt. Een hond valt af, werken beide fulltime. Wat overigens ook invloed heeft op dierkeuze, het moet zich overdag wel kunnen vermaken.
Zelf zou ik graag een kat willen, maar manlief vind dat een no go. Dus die optie valt voor nu ook af.
Konijnen heb ik ook aan zitten denken. Maar het is de bedoeling dat ik deze ook weer buiten neem en bovendien vind ik een konijn (wel samen) in een hok binnen een beetje sneu. Ze zouden dan wel los mogen zodra we thuis zijn maar toch. Grootste deel van de dag zitten ze dan opgesloten.
Cavia's zijn ook nog steeds wel een optie maar een keer wat anders is ook leuk.
Heb zelf al aan vogels zitten denken. Maar wat zou dan handig zijn.
Kortom, ik heb geen idee meer. Misschien dat jullie bokkers nog een geniaal idee hebben als huisdier? Iets waar ik nog niet aan gedacht heb?
Misschien is mijn ideale huisdier wel niet te vinden, zou natuurlijk ook nog goed kunnen.
Wie helpt mij?