. Gisteravond zat ik lekker met de voetjes omhoog op de bank toen hij weer voorbij kwam (of het dezelfde is weet ik natuurlijk niet). Nu ben ik dol op dieren, maar dit ongewenste huisdier (hoop nog steeds dat het er maar 1 is) wil ik toch liever kwijt. Ik heb geen idee waar hij vandaan komt, al vermoed ik de kruipruimte. Dan kan hij via het gaatje waardoor de kabels van oa de Wifi lopen ook via de snelverbinding het huis in
. Sporen in huis zelf nog niet gevonden. Dus ik hou het er voorlopig nog even op dat hij af en toe om het hoekje piept en een kijkje komt nemen. Maar goed, wat hij hier doet op de momenten dat ik er niet ben om keihard te gaan gillen weet ik natuurlijk niet
Nu zag ik dit: https://www.welkoop.nl/winkel/tuin/plan ... uk_1204171. Lijkt mij een vriendelijke manier om ze weg te houden. Maar werkt zoiets ook? Of kan ik het beste meteen een bedrijf inschakelen? Zelf prutsen met gif of vallen zie ik niet zo zitten. Of valt dat wel mee en is het goed zelf te doen?

en losgelaten achter in de wei.

paardlief heeft die maar 3 dagen opgehad... dag 200 euro...
Die muis die jij achter buiten zet is eerder terug op zijn stekkie binnenshuis dan dat jij de deur dicht hebt gedaan.