Ik zou ook voor Garfield gaan idd Anders zou het hier eindigen bij Rooie denk ik
Esmee_RS
Geplaatst: 27-09-19 23:04
Chester & AJ waren die 2 vrienden van Timmy Turner van Fairly Odd Parents. Ik weet niet of je dat programma vroeger hebt gekeken maar deze link vind ik wel leuk
Mijn rode kater heet Jos En verder vind ik namen als Tinus en Karel grappig
Vergezochte link: Kastaer is ook een soort kaas, net als Chester. Bovendien betekent een "kastaar" bij ons in het Westvlaams ook zoiets als een ondeugende vlegel, in positieve zin. Maar kan me wel voorstellen dat dat voor een Nederlander gek klinkt.
Mijn eerste gedachte was trouwens ook Garfield, al heb ik ook nog een rosse Oscar gehad.
Hier lopen 4 rode schepsels rond met de namen Flynn, Chico, Pumpkin en Nugget
rina
Geplaatst: 27-09-19 23:30
Mijn rooie heette Bram (van Ellert en Brammert in Schoonoord. Dat waren 2 reuzen, en dat heeft dan weer met de originele Bram te maken, mijn oom kreeg 2 rooie kittens en hij heeft die Ellert en Brammert genoemd omdat ze zo groot werden ). Bram is om die reden altijd blijven hangen. Maar bij Chester vind ik Charly ook wel passen. Beide met C.
Britt_Sisi
Geplaatst: 27-09-19 23:30
Ik zou hem Joep noemen! Altijd al een rode kater willen hebben die Joep heet!
Op mn oude werk hebben ze een rode kater die Grover heet, verder heb je daar Bert en Enzo. Mijn kat thuis (is helaas niet rood..) heet Elmo.
Dan zou ik persoonlijk voor Rossi gaan, dat “roept” iets lekkerder ofzo
SjonnieZ
Geplaatst: 27-09-19 23:40
Red (als in Engels voor rood)
Laatst bijgewerkt door SjonnieZ op 27-09-19 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Doutz16
Geplaatst: 27-09-19 23:40
Mufasa
Inoterry
Geplaatst: 27-09-19 23:42
Geen idee of je de film 'The Goonies' leuk vind, anders zou Copperpot een optie kunnen zijn. Chester Copperpot was daar de (overleden) schatgraver in. En geen idee van welke muziek je houd, maar Chester Copperfield is schijnbaar een band .