Helaas blijken mijn buren kattenhaters die mij al op niet mis te verstane toon hebben aangegeven ze wel even op te ruimen. Onze erven grenzen aan elkaar en hun erf is voor de katten 1 grote speelplaats aangezien daar enorm veel bouwmateriaal staat weg te rotten/roesten. Ook hebben de buren gebruiksrecht van mijn oprit en is het al meerdere malen voorgekomen dat de katten net op een haar na voor hun auto weg kunnen springen.
Aangezien mijn katten mij zeer dierbaar zijn moet er een oplossing komen om ze veilig buiten op muizenjacht te laten (en geloof me, dat is echt wel nodig hier). Praten met de buren gaat niet, dus enige oplossing is hier fort nox aan te leggen. Nu zijn er al verschillende ideeën bij me opgekomen maar misschien zijn er onder jullie wel mensen met dezelfde ervaring en een reeds bewezen omheining die mij de gouden tip kunnen geven. Het gaat om zo'n 400 meter omheining en aangezien dit totaal buiten de verwachting lag aangezien hier vele buurtkatten rondstruinen is er eigenlijk geen budget voor, dus een heel heras hekwerk maken gaat de portemonnee niet trekken helaas.