Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
appiesjappie schreef:Hoi allemaal zo n 1.5 week geleden guppy s gekocht. Vroeger ook gehad hardstikke leuk en ging ook hardstikke goed. Maar nu hebben we 5 mannetjes en ze zwemmen nu 1 voor 1 rechtop. Snap er echt niks van. Er zit geen filter in de bak maar de tempratuur is goed en er zitten plantjes in krijgen iedere dag eten. Hiervoor hadden we sluierstaartjes en die gingen ook al snel dood. 1daarvan zwom steeds op de kop. Natuurlijk hebben we de bak helemaal schoon gemaakt voir we er andere vissen in hebben gedaan. Iemand een idee wat ik kan doen?
appiesjappie schreef:Ik snap dan niet waarom een vissenwinkel ze zo verkoopt als je verteld dat je een bak hebt zonder pomp of warmteelement dat je er graag visjes in wilt dat ze dan deze meegeven
appiesjappie schreef:Volgens de winkel kon het prima met zuurstofplantjes. Vroeger had ik 2 bakken met guppies allemaal zonder pomp of wat dan ook. Alleen plantjes en ze door en als een malle en ging bijna nooit 1 dood
_San87_ schreef:Ja dan is t niet gek dat ze dood gaan. Vissen hebben een filter nodig zodat t water goed blijft.