Uiteraard zet ik extra water neer, maar wie weet hebben jullie nog extra tips om het zo aangenaam mogelijk voor ze te maken.
Ik hoor ze graag!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Geen idee of het werkt, maar je zou wat koelelementen kunnen kopen, invriezen, een flinke kartonnen doos in de kamer zetten, liefst nog met een tweede doos erin voor isolatie, en een deurtje eruit snijden.. koelelementen rondom tegen de zijkant, dikke handdoek erin, over de elementen heen.. Dan blijft zo'n plek een stuk koeler, en de meeste katten liggen toch graag in kleine holletjes
Flowery schreef:Ze liggen nu inderdaad ook rustig te slapen
Ik heb helaas de pech dat mijn balkon op het westen zit. Dus tot een uur of 1 is het hier nog te doen maar zodra de zon op de ramen staat, zweet je hier weg.
Duhelo schreef:ik doe hier niks extra. Scheelt dat het in huis zelf wel koel is (23-25 graden). Echter op de slaapkamer tikt het ook rustig 30-35 aan en in de veranda ook.
De brit ligt de ganse dag in de veranda, de birmanen liggen de ganse dag boven, terwijl ze ook beneden kunnen liggen ...
Als ze echt nergens koeler kunnen liggen zou ik op een mandje voorzien met enkele bevroren flessen water erin en een dekentje erop, kunnen ze daarin gaan liggen. Uiteraard vers water en extra natvoer voor vochtinname, maar voor de rest...