Ik ben een alleenstaande jonge dame die samen woont met een mega stoere lieve kater. Graag zou ik mijn 'gezin' willen uitbreiden met een hond.
Zelf werk ik 5 dagen in de week met mogelijkheid tot thuiswerken. Ik heb geen vaste tijden dat ik aanwezig moeten zijn, kan 7 uur sochtends beginnen maar ook om 10 uur en dat geldt dus ook voor de eind tijd.
Ik woon in een beneden appartement van circa 65m2 met een afgezette tuin (a 20m2, niet heel groot dus).
Zelf heb ik meer met wat grotere honden bijv. amerikaanse bulldog, deense dog, cane corso oid. Het ras maakt me niet bepaald uit maar het liefst wel een oudere hond die een forever home zoekt (en kortharig want mijn kat verhaard echt eeeeenorm

Onze oude hond van mijn ouders werd 3x in de week opgehaald door de uitlaatservice om 10 uur en kwam rond 13 uur weer terug, hij had hier enorm veel plezier in en ging dan ook helemaal uit zijn plaat zodra hij het busje zag komen aan rijden.
Dit zou ik ook graag voor 'mijn' hond willen gaan inzetten. Mijn vader komt nu elke middag om de kat binnen te laten en eten te geven en zou dus ook de hond smiddags weer kunnen uitlaten rond 1600 maar zou ook kunnen voorkomen dat dat een x niet kan en dan ben ik er vervolgens rond 1700/1800.
Savonds en in het weekend ben ik eigenlijk altijd bij de paarden te vinden (dus van belang dat hij/zij met paarden kan), en zou hij/zij dus altijd mee kunnen. Verder hardloop ik buiten en voorderest doe ik vrij weinig...

Mijn vraag is nu, is dit een lifestyle geschikt voor een hond? hoe staan jullie tegen over de uitlaatservice?
Of, zijn er bokkers met een soortgelijke situatie met een hond?