Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rien10 schreef:Oef, niet kunnen staan bij de trimmer, dan is t proces al behoorlijk ver.
Ik zou in gesprek blijven met je DA. Filmpjes laten zien. Etc. Sterkte. Het is een rot proces.
Goof schreef:Kreupel lopen zie je pas als 1 poot echt slechter is dan de rest. Als het proces in beide of alle poten gelijk opgaat zie je het kreupele niet, enkel het stijve. Maar dan kan het zomaar zijn dat je hond er veel slechter aan toe is dan je denkt. Afgaande op je verhaal zou ik dat laatste bijna denken. Ik ben benieuwd wat de dierenarts erover zegt. Als de artrose nog maar matig is is er best een mouw aan te passen dmw supplementen, pijnstillers en gedoseerde beweging
Hannanas schreef:Kinke schreef:heb je een goede dierenarts Idylle? Anders kan ik je Kortenoord in Wageningen aanraden.
Idd! Steven Schukking. Je kunt maar beter een half uurtje rijden voor meteen een goede.
Waarom hebben jullie niet eerder aan ondersteuning in supplementen en voer (met oa hoog omega 3) gedacht?
Ceetje_bokt schreef:Onze vorige hond bleek op haar vierde artrose in haar heupen te hebben en HD. De da zei al dat we nog even de tijd hadden om te sparen voor nieuwe heupen. We hebben haar glucosamine speciaal van de groene os gegeven en ze heeft nooit meer mank gelopen. Helaas moeten laten inslapen vanwege een kwaadaardige tumor in haar bek. Overbodig om te zeggen dat ze die nieuwe heupen nooit heeft hoeven krijgen.
Ceetje_bokt schreef:Amandavd schreef:Laat ook zeker zijn rug eens nakijken door een orthomanueel dierenarts, zij zetten de wervels en de stand van de ruggengraat recht, dit kan je eigen DA niet doen.
Ik hoor heel goede verhalen over Jacha Heukels. Ik heb zelf geen ervaring met haar maar andere cocker spaniël bazen wel.