Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
January schreef:Ik wil weer een konijn aanschaffen, maar ik zit met het volgende: Ik ga over een tijd voor tien weken weg. Er is niemand uit mijn kring die elke dag bij mij thuis voor het dier kan zorgen. Ik heb gekeken naar een dierenpension, maar ik kon er maar één vinden in de buurt en dan zou ik €10,00 per dag betalen, wat betekent dat ik op een totaalbedrag van €1000,00 uit zou komen. Dat vind ik niet realistisch. Heeft één van jullie een idee?
January schreef:elnienjo schreef:Ik zou wachten tot je terug bent. Niets zo leuk als een babybunny de eerste maanden van z'n leven, zonde om dan juist zolang weg te zijn.
Babykonijnen zijn inderdaad heel erg schattig, maar dit gaat toch echt om een hele leuke, maar pittige tante van twee jaar oud.
DiantaM schreef:Je bent bijna drie maanden weg hè.. dus alle niet vrijwillige opvang zal op een flink bedrag uitkomen.
Danielleeee_ schreef:Is het niet een optie dat iemand anders hem tijdelijk opvangt voor jou? Totdat je terug bent. Dus iemand die al konijnen heeft en deze er tijdelijk bij kan hebben. Dat is goedkoper dan een echte opvang neem ik aan. En zo hoeft er ook niet iemand elke dag naar jouw huis toe. Maar dan moet je wel net zo iemand in je omgeving hebben natuurlijk...
vevina schreef:Dat konijn gewoon niet nemen als je het geen maatje (en dus de basis behoeftes van een konijn) kan bieden. Zelf persoonlijk zou ik gewoon wachten tot je weer terug thuis bent en dan 2 konijnen zoeken.