Mijn Paul heeft dat dus, en is het afgelopen half jaar drie keer geopereerd, waarvan afgelopen woensdag de laatste keer.......hopelijk
Voor het cosmetische gedeelte staan alleen de hoektanden onder er nog nog in en een rijtje snijtandjes.
Om te voorkomen dat zijn tong straks naar buiten bungelt wanneer hij eens lekker ontspannen is.
Verder is hij niet footloos maar" Tooth-loos"
Man man wat heeft die kat een pijn gehad.
Zo dol op eten, en dan niks meer weg kunnen krijgen.
Niet de zachtste snoepjes, niet een flintertje vlees of kaas......
Gewoon een kat met angst voor eten te hebben en kopschuw naar de baas.
En dan is Paul niet zo maar een kat, maar een kat die als volwassen straatvechter bij mij kwam, en al erg weinig vertrouwen in de mensheid heeft.
Oh wat heb ik in dubio gestaan of ik hem dit wel allemaal moest aandoen, maar de dierenarts vond hem te goed om te laten inslapen en ik wou hem persoonlijk nog lang niet kwijt.
Niet voor zoiets stoms in elk geval.
En nu heeft hij dus weer een flinke operatie doorstaan waarbij alle kiezen verwijderd zijn.
De avond na de operatie kon hij amper zijn ogen open houden en een mens zou zich hebben afgevraagd welke tram hem zou hebben geraakt.
Maar hoe veerkrachtig en sterk is dan een dier!!
Natuurlijk krijgt hij pijnstilling en ab ( wat een ellende voor mij om dat er in te krijgen!!) maar toch.
Inmiddels eet hij weer zelf, na regelmatig hapje voor hapje door mij te zijn gevoerd.
Ecostyle natuurlijk vlees, wat ik voor alsnog door de blender doe om het extra extra vloeibaar te krijgen.
Maar ik vraag me dus af of er nog meer mensen zijn die een dier met deze aandoening hebben op bokt en hoe zij daar mee omgaan.
Ik wil Paul nl nog héél lang blij en gelukkig bij mij houden