ik zit met iets in me maag en weet niet goed wat ik nu moet doen.
ik heb een labradoodle van 2 jaar waar ik sinds 1 jaar mee agility (behendigheidssport) loop. nu merk ik sinds 5 weken dat die soms uit het niks mank loopt aan zijn rechter voorpoot, dit doet die dan meestal gewoon tijdens het uitlaten een paar passen dan is het weer weg. nu merk ik sinds de laatste 2 trainingen dat hij de eerste ronde super goed springt en nergens last van heeft. wanneer hij de 2de ronden mag gaan springen merk ik dat hij de eerste sprong goed pakt en op de 2de al begint te twijfelen en de 3de sprong loopt die op aan maar springt die al niet meer. het probleem zit hem zeker niet in dat die het niet leuk vind want hij is super enthousiast en vind het super leuk maar ik zie aan hem dat die zelf ook echt baalt als die niet springt. het lijkt ook wel of die dan echt blokkeerd want hij zet geen stap meer vooruit of achteruit. wanneer ik hem dan langs de kant leg en hem na 5 minuten weer oppak springt die weer 1 sprong goed en blokkeerd hij weer.
nu zegt mijn trainer dat het misschien een lichamelijk probleem kan zijn dat ik zou kunnen oplossen met de dierfysio. alleen ben ik bang dat die niks kan vinden dan dat ik daardoor dan alleen maar mezelf druk ga maken terwijl het misschien wel allemaal tussen de oren van de hond en mij zit.
zijn er mensen hier die er toevallig ervaring mee hebben zowel positief al negatief. ik wil graag weten wat eventueel nog meer optie's zijn. ik sta overal voor open.
groetjes Laurie en pootjes van mijn hondje Binq