Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
troi schreef:Femke_Tweety schreef:Artikel heeft helaas een titel die de lading net niet dekt.
Lees je het artikel goed, dan zie je dat het niet gaat om het totaal aantal bijtincidenten, maar om bijtincidenten met grote tot zeer grote schade.
Aangepast!
AmyII schreef:Ik heb voor aanlijnplicht, muilkorfplicht en verplichte cursus/ opleiding gekozen.
Ik vind mijn keuzes echter niet alleen gelden voor de zgn. HR honden, ik vind dit gelden voor alle honden.
En dat is niet omdat ik niet heel gek van honden ben, maar omdat ik te vaak veel overlast ervaar van honden (baasjes) in het algemeen.
Wesco schreef:Alle honden aanlijnen en alleen in losloopgebied los laten. En in heel Nederland dezelfde regels.
AmyII schreef:Ik heb voor aanlijnplicht, muilkorfplicht en verplichte cursus/ opleiding gekozen.
Ik vind mijn keuzes echter niet alleen gelden voor de zgn. HR honden, ik vind dit gelden voor alle honden.
En dat is niet omdat ik niet heel gek van honden ben, maar omdat ik te vaak veel overlast ervaar van honden (baasjes) in het algemeen.
KimD schreef:AmyII schreef:Ik heb voor aanlijnplicht, muilkorfplicht en verplichte cursus/ opleiding gekozen.
Dus dan moeten we maar gelijk álle honden muilkorven?