Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pubelia schreef:Hoppit of zwangerschap of allergie, of beestjes... (Iemand met wat meer ervaring kan die cystes overigens voelen zitten)
Talgkliertjes zijn maar kleine bultjes. (Die je zo kan uitknijpen)
Is ook zwart wit dat een gezwel als schijf voelt. Dat is vaak juist niet zo. Omdat kanker woeker groei is.
Abcessen liggen vaak los aan de oppervlakte. Wat niet wil zeggen dat ze ook naar buiten open barsten. (Waar dus ook het gevaar in zit.)
Als je het niet vertrouwd ga ermee naar een dierenarts!
Ilja_1997 schreef:Kan idd van alles zijn. Ik raad je wel aan om naar een dierenarts te gaan die de cursus heeft gevolg bij Eva Stoffels. Andere dierenartsen zijn over het algemeen niet kundig (genoeg). Maar wie weet wist je dat al.
pubelia schreef:Ilja_1997 schreef:Kan idd van alles zijn. Ik raad je wel aan om naar een dierenarts te gaan die de cursus heeft gevolg bij Eva Stoffels. Andere dierenartsen zijn over het algemeen niet kundig (genoeg). Maar wie weet wist je dat al.
Nee niet naar Eva stoffels. Da's een maf mens. (Ik blijf nog erg vriendelijk naar haar toe)
pubelia schreef:Ilja_1997 schreef:Kan idd van alles zijn. Ik raad je wel aan om naar een dierenarts te gaan die de cursus heeft gevolg bij Eva Stoffels. Andere dierenartsen zijn over het algemeen niet kundig (genoeg). Maar wie weet wist je dat al.
Nee niet naar Eva stoffels. Da's een maf mens. (Ik blijf nog erg vriendelijk naar haar toe)