Kreeg ik te horen dat mijn grote rode vriend die ik geadopteerd heb toen ik op mezelf ging, van het een op het andere moment dood neergevallen is. Hij was 9 of 10 jaar, dus echt niet oud en ook totaal niet ziek. Hij is niks afgevallen ziet er zelfs nu hij overleden is nog perfect uit. Dus het is sowieso een raadsel wat de oorzaak is, maar daar gaan we ook niet achter komen.
Alleen heb ik het nog nooit meegemaakt dat een dier thuis is overleden, geen kat in ieder geval. Bij de dierenarts kan je ze natuurlijk daar laten en dan regelen zij het. Crematorium is financieel even geen optie helaas. In de tuin kan, al is het een behoorlijke grote kater, maar dat is nu even de nr 1 optie. Iemand enig idee wat er nog meer mogelijk is. We wonen in Oosterhout Nb.
Het dringt allemaal nog niet helemaal door ondanks dat ik hem net hem gezien en geaaid. Maar hij ligt er echt bij alsof hij slaapt. Jammer genoeg is dat niet zo.
Mijn vorige kat die we hebben moeten laten gaan had kanker dus daarvan hebben we zelf de beslissing moeten nemen. Dan leef je er al een beetje naartoe. Deze was zo gezond en mijn zoontje heeft hem vanochtend nog lekker staan aaien en dan ineens poef ligt hij dood in de ren.
Snap er echt niets van, maar kan hem helaas niet meer terug halen.
Dag lieve rooie druif. Hopelijk ben je weer samen met je beste maat.