. Nu hebben we twee kittens getroffen die geobsedeerd zijn door water, ze gaan mee douchen, chillen in de wasbak en hangen met hun halve lijf in het toilet (ieuw). Da's allemaal tot daaraan toe, maar zodra ik een bakje drinkwater neerzet, wordt dat binnen een minuut omgegooid en begraven. Dat je water niet kunt begraven in laminaat (of waar dan ook) dringt niet tot hun walnootjes door. Het gevolg is dat ze hier altijd zonder water zitten en dat, als ik terug kom van weggeweest, mijn laminaatvloer helemaal bepoteld is want door plasjes water kun je rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan! We hebben ook zo'n fonteintje, da's helemaal feest, de spetters zitten dan tot aan het plafond. Een voordeel daarvan was dat er in ieder geval wel altijd nog water stond, totdat een van de kittens had verzonnen dat je de bovenkant van dat ding er best af kan meppen. En als je dan met je gebakje in die straal gaat hangen, dan kun je het filter eruit halen en als je dat kleddernatte ding op het favoriete plekje van het vrouwtje op de bank legt, kun je 's avonds ook nog een keer lachen als ze er bovenop gaat zitten
.Wie weet er een handig waterbakje voor onopgevoede kattenmormels dat niet zomaar om ligt zodat katerlief ook nog wat kan drinken als hij zin heeft?

! Wat een heerlijke donderstralen
.
) 
.
. Maar het scheelt toch aanmerkelijk met de hoeveelheid water over de vloer.

Dus als iemand me vertelt hoe dat moet, zal ik wat foto's plaatsen. Ben geen fotograaf, dus de kwaliteit is niks!
. Een speciekuip zet ik van de zomer in de tuin, kunnen ze baantjes trekken!
. En in rottigheid zijn ze master. Gisteren sleepte de kleinste van het stel een deken de trap op. Geen idee waarom maar het was geen gezicht, zo'n frutseltje aan de haal met zo'n grote fleecedeken!

. Ik lig helemaal dubbel van de streken van hoe je het beschrijft