Wellicht iemand met ervaring ;
Op 3-08 haalde wij een leuke Bordercollie teef in België, zij zou geholpen zijn want mijn reu is dat namelijk niet.
Ik vond wat druppels bloed kort nadat ze aankwam(na drie dagen?) maar we hadden een poes met een kapot pootje dus onze alarmbellen gingen niet rinkelen... na een dag of 5 was er ineens interesse van de reu, 1 seconde uit het oog verloren... ze waren samen naar binnen en ja hoor ze zaten vast in elkaar. Dit gebeurde op 16-08.
We zijn geen fokkers en willen geen nest, maar mocht het raak zijn, is het raak. Nu inmiddels is het natuurlijk al 6 á 7 weken geleden en echt verschijnselen kunnen we niet zeggen.
Jeuk aan de tepels( zijn geen van alle vergroot)
Extra aanhalig erg opdringerig
Luistert totaal niet....
Dat zijn de enige veranderingen die we zien... verder niet dikker of gezwollen tepels, dat zou dan inmiddels wel moeten zijn toch?
Ik begrijp dat ze 8 á 9 wkn dragen, dus dan zouden we toch wel iets moeten zien? Dus vanaf 11-10 aankomende donderdag zitten we op 8 weken.
Overigens was er na de dekking die dag geen interesse meer in elkaar, de dag daarna nog wel. De 2e dag na de dekking was er geen interesse meer.
Wat denken jullie????
Ik vind het wel schattig hoor, een Bordercollie nestje ze zijn allebei heeeeel knap.