Ze krijgt nu 2-3 zakjes natvoer van Wiskas, voor de rest nog droge brokjes maar ik weet niet goed of ze die opeet of onze andere kat daar de dader van is. Voor fundamentele dingen staat alles op 'haar verdieping' dus ze moet nergens meer voor naar boven of beneden, alleen slaapt ze wel eens graag bij mij op bed.
Scheren gaat denk ik pijn doen aangezien ze zo mager is, lijkt mij niet echt verstandig. Ik zal anders ook eens wat fototjes maken met mijn gsm een van deze dagen. Gehoor en zicht zijn nog heel goed. Ze hoort nog heel goed wanneer de voordeur open en dicht gaat
Ze blert ook wel veel, meestal omdat ze honger heeft en anders omdat ze niet naar boven kan. Haar stoelgang is wel echt nog altijd uitstekend, ze plast ook echt nooit in huis.
Mijn jongere kat (ondertussen ook al 13, is wel een pak minder sterk) plaagt haar wel nog en dat houdt haar volgens mij ook wel jong. Verder heeft ze eigenlijk echt nooit iets gehad in haar leven, ze is nooit ziek geweest of heeft enig kwaaltje gehad. Onze kat van 13 daarin tegen heeft al kanker gehad en tweemaal een blaasontsteking...