Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HuppeltjeZ schreef:Als jullie nog ervaringen/verhuistips hebben blijven die zeker welkom
wemkelover schreef:Misschien,
Mijn vaders kat die mocht naar buiten kijken tijdens het rijden naar het nieuwe huis. En hij is indd 6 weken binnen gebleven maar daarna alsnog naar het oude huis gelopen. Dit heeft hij toen wel 6 keer gedaan.
Goof schreef:Nee joh, hoe denk je dat iedereen dat doet met katten? Nooit meer verhuizen of de kat achterlaten?
Frummels schreef:Ik heb mijn kat nu bijna 5 jaar en in die 5 jaar is ze al 4 keer mee verhuisd met mij. Ze past zich altijd super aan en ligt vaak na een uur alweer op de bank te slapen. Ze gaat sinds twee jaar ook met ons mee op vakantie naar Texel en dat doet ze ook altijd heel goed: ze ligt daar bij binnenkomst in het huisje na een kwartiertje rond snuffelen altijd al in de vensterbank te snurken. We hebben ook het idee dat ze het fijn vindt om met ons mee te gaan. Ik zou me er niet te druk om maken als ik jou was.
KahluaB schreef:Frummels schreef:Ik heb mijn kat nu bijna 5 jaar en in die 5 jaar is ze al 4 keer mee verhuisd met mij. Ze past zich altijd super aan en ligt vaak na een uur alweer op de bank te slapen. Ze gaat sinds twee jaar ook met ons mee op vakantie naar Texel en dat doet ze ook altijd heel goed: ze ligt daar bij binnenkomst in het huisje na een kwartiertje rond snuffelen altijd al in de vensterbank te snurken. We hebben ook het idee dat ze het fijn vindt om met ons mee te gaan. Ik zou me er niet te druk om maken als ik jou was.
Haha , jij hebt dan vast een hele bijzondere kat !!