Sinds een tijdje ben ik de gelukkige eigenaar van een hele lieve kat.
Nu zag ik her en der al wat topics over wat te doen tegen de haren, maar ik ben benieuwd naar de beste tips anno 2018. Misschien is er in de loop van de tijd toch nog een nieuw wonderproduct ontstaan.
Ik ben er nog een beetje mijn weg in aan het zoeken. - Hoe verminder je het verharen van de kat zelf? (Welke voeding; KVV voeren zie ik niet zo zitten maar zou het al helpen om op een brok (Porta 21 bijv.) met veel eiwit over te stappen?)
- Moet je nou wel veel borstelen/juist niet, Furminator juist wel of niet?
- Hoe krijg je de haren het beste van je kleding? (Plakroller, rubberen handschoenen, microvezeldoek, mwah vindt het allemaal niet echt succesvol).
Een droger heb ik helaas niet.
- En wat is jullie schoonmaakroutine met kleedjes/het huis etc?
Het is overigens niet dat ik het een enorme ramp vind, ik had me er al op voorbereid. Maar misschien mis ik iets wat het toch makkelijker maakt om niet iedere keer na een knuffelsessie met poeslief een tweede jas aan te hebben.

Ik leef nu ruim 30 jaar samen met katten. Maar ik kan me voorstellen dat het even wennen is als je er niet mee bent opgegroeid.
) en maar geaccepteerd dat ik met enige regelmaat rondloop als een haarbal op pootjes. Ooit eens gelezen dat mensen met dierenhaar als sympathiek gezien worden. Daar hou ik me maar aan vast.