Sinds 4 maanden hebben wij een kitten. Ik heb hem gekregen van mijn werkgever, daar hadden zij hem in huis en liep hij als klein beestje al buiten vlak bij de drukke weg. Dat ging dus echt niet langer goed.
Ik woon samen met mijn vriend in een appartement op 3 hoog, hier kan hij dus niet naar buiten. Wel op het balkon, maar niet zonder iemand erbij.
De eerste nacht bij ons hebben we hem op onze kamer laten slapen. Daarna hebben we hem 's nachts niet meer op onze kamer gelaten. Elke keer als hij wat hoorde stond hij voor onze deur te miauwen en krabben. We hebben hem 3 weken geleden 's avonds naar de woonkamer verplaatst met kattenbak, eten, drinken en al zijn speeltjes. Dit ging 2 weken goed, maar deze week begint hij ook aan die deur te miauwen en krabben (gewoon als we in bed liggen, vanmorgen om 6 uur begonnen) hij gaat dik 10 minuten non-stop hier mee door en écht hard miauwen.
Het ergste vind ik nog dat de onderburen hem sowieso horen, hun slaapkamer ligt onder onze woonkamer waar de kat dus zit.
Hij is 9 februari gecastreerd. En hij is 2 dagen in de week alleen thuis.
Heeft dit nog even tijd nodig? En moeten we hem als hij zo miauwt bij ons laten of het juist negeren tot hij stopt en dan bij ons laten?
Moet er een maatje komen voor hem? Nog een kat er bij? (Hier heb ik over gedroomd vannachf

Moeten we hem toch bij ons op de kamer laten?
Wie heeft er tips voor ons?
Verder is hij echt super lief!