Voordat ik mijn verhaal begin, wil ik even zeggen dat ik over een half uur naar de DA ga.
Ik kom vanmorgen beneden, loopt mij kat ineens op 3 poten ipv op 4. Hij gebruikt één van zijn voorpoten compleet niet meer, die hangt er maar een beetje bij.
Toen hij zich wilde wassen en daarbij op de pijnlijke poot wilde steunen, viel hij gewoon om

Ik heb GEEN idee wat gebeurd is, hij is in ieder geval niet buiten geweest dus hij is niet aangereden en hij heeft ook niet gevochten. Het is hier in huis gebeurd.
Wel heeft hij al sinds we hem hebben een gevoelig voorpootje. Als hij dan van de schutting af sprong, liep hij even voor 10 seconden mank.
We zijn hier toen ook mee naar de DA geweest, maar die kon niks vinden en dacht dat het misschien een hele oude breuk was die verkeerd was geheeld. Hij komt namelijk van de straat af.
Ik probeer nu met moeite een banaan naar binnen te werken voordat we straks naar de DA gaan. Spotty ligt doodstil op zijn krabpaal, terwijl hij ‘s ochtends normaal hyper in de rondte springt.
Ik maak me ZO’N zorgen

Is er toevallig iemand met dezelfde ervaring? En hoe ging dat dan bij jou?
Ik denk dat er namelijk een dikke kans is dat het gebroken is

Dit is het monster in kwestie trouwens: