Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sclimpre schreef:Jammer dat buitenlandse honden niet in aanmerking komen. Want daar vind je namelijk dit type hond.
ElineS schreef:Ze zegt toch, geen buitenlandse honden. Respecteer dat ipv door te drammen. Ik heb ook een geweldig leuke buitenlandse hond, maar niet iedereen wil daar aan beginnen om verscheidene redenen.
ElineS schreef:Ze zegt toch, geen buitenlandse honden. Respecteer dat ipv door te drammen. Ik heb ook een geweldig leuke buitenlandse hond, maar niet iedereen wil daar aan beginnen om verscheidene redenen.
ravellie schreef:ElineS schreef:Ze zegt toch, geen buitenlandse honden. Respecteer dat ipv door te drammen. Ik heb ook een geweldig leuke buitenlandse hond, maar niet iedereen wil daar aan beginnen om verscheidene redenen.
idd![]()
Snap zo ie zo niet waarom er massaal honden van daar naar hier gehaald worden
Maar goed, hoop dat je oma een fijn hondje vind.
Kunnen niet niet iets van een poedeltje of cocker spaniel via marktplaats vinden?
mirim schreef:Een teckel als herplaatser?
Lieve , intelligente en zeer knuffelbare hondjes .
Op Facebooksite er ok een site : teckelherplaatsers
Lynn_Nikita schreef:niet de geschikte plek voor een discussie maar ik heb zelf maanden in asiels gekeken en niks geschikts gevonden zonder gekke problemen( dieetvoer, uitvallen naar andere honden, uitvallen naar kinderen etc etc) , zovol zitten de asiels niet. Ik heb nu 2 honden uit het buitenland, 1 als pup en 1 als 2 jarige en in tussentijd ook nog 2 pups opgevangen, niks mis met die hondjes hoor
Inn de asiels komen honden van mensen die echt geen zin en tijd hebben om een baasje te vinden, anderen zoeken zelf een andere baan via marktplaats, fb of via kennissen. Naar mijn idee is het merendeel van asielhonden verknipt
is een oproepje doen op fb geen optie?