Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarjanB schreef:Ik vind het enorm overdreven... laat de politie zich inzetten voor het oplossen van misdaad en niet om zoiets doms. Weet je hoeveel onopgeloste verkrachtingen, moordzaken en overvallen er zijn? Dan ga je miepen over een vis. Al dat linkse dierengedoe, net als de aanvallen op boeren die kunnen van mij weinig sympathie krijgen.
MarjanB schreef:Ik vind het enorm overdreven... laat de politie zich inzetten voor het oplossen van misdaad en niet om zoiets doms. Weet je hoeveel onopgeloste verkrachtingen, moordzaken en overvallen er zijn? Dan ga je miepen over een vis. Al dat linkse dierengedoe, net als de aanvallen op boeren die kunnen van mij weinig sympathie krijgen.
Daphx93 schreef:Het ging niet om een dierenwinkel maar om een viswinkel...
Er zijn zoveel goudvissen die in een te kleine kom zitten. Vind het iets overdreven dat daarvoor 2 agenten moesten komen eigenlijk.
Anoniem schreef:MarjanB schreef:Ik vind het enorm overdreven... laat de politie zich inzetten voor het oplossen van misdaad en niet om zoiets doms. Weet je hoeveel onopgeloste verkrachtingen, moordzaken en overvallen er zijn? Dan ga je miepen over een vis. Al dat linkse dierengedoe, net als de aanvallen op boeren die kunnen van mij weinig sympathie krijgen.
De politie die voor deze vis uitrukt kan echt geen moordzaken oplossen hoor.
SayaJones schreef:Het klinkt inderdaad als een overdreven melding, maar als je kijkt waar die vis in zit op die foto
Het is een beste goudvis, dat dier kan amper een rondje om zijn eigen as zwemmen. Maar ja, 'hij kan in ieder geval naar boven en beneden zwemmen'.
Héél erg sneu voor dat dier
Diane_ schreef:Vanmorgen op de radio spraken ze met deze mevrouw. 7 jaar geleden had ze 2 goudvissen en de kom gekregen, stonden dus al 7 jaar in hun winkel (inmiddels één vis doodgegaan).
Ze had nu van een andere winkelier in de straat een grotere bak/aquarium aangeboden gekregen en houdt de goudvis vanaf nu thuis in het nieuwe onderkomen.
Op de radio klonk ze trouwens niet (meer) lacherig, ze vond het ook een goede zaak dat de politie het wel serieus nam!
xxCYNNxx schreef:SayaJones schreef:Het klinkt inderdaad als een overdreven melding, maar als je kijkt waar die vis in zit op die foto
Het is een beste goudvis, dat dier kan amper een rondje om zijn eigen as zwemmen. Maar ja, 'hij kan in ieder geval naar boven en beneden zwemmen'.
Héél erg sneu voor dat dier
ja dat dacht ik ook....tot ik las dat dit zn nieuwe onderkomen is, kun je nagaan hoe klein behuisd die vis daarvoor was.
En als de politie echt voor dierenwelzijn ging, waarom dan de optie 'of de vis uit de winkel weg' geven? Zo van; als het uit het zicht is van de klanten etc dan maakt het niet uit dat de vis in een te kleine kom zit...
overigens voor degene die verontwaardigt is vanwege de onopgeloste moorden, verkrachtingen etc; naar die viswinkel zijn gewone straatagenten gestuurd hoor, die werken sowieso al niet aan moordzaken, verkrachtingszaken etc. Dat doen rechercheurs en die sturen ze echt niet op dit soort zaken af....misplaatste verontwaardiging dus.