Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alane schreef:kattenluik met sensor kun je ook in een gewoon raam zetten of deur (als er rolluiken in zitten is het helemaal gemakkelijk) zoals een hor geplaatst wordt. zo kunnen de katten in en uit, inbreekkat en menselijke inbrekers niet.
kim_1990 schreef:Dit zou ideaal zijn...ware het niet dat mijn katten niet door luikjes lopen...
Lau schreef:De tuin afzetten zodat jou katten er niet uit kunnen maar ook de andere kat er niet in.
Laten vangen is leuk, maar ik als eigenaar zou niet happy zijn om mijn kat op te gaan halen voor x bedrag. En ze laten hem vervolgens toch wel weer naar buiten.
Waarom is binnen houden geen optie? Mijn ex buiten kat is er echt niet slechter op geworden. Hij heeft voldoende speelgoed een, een kattenbak die elke dag gedaan word, hoogteverschillen een krabpaal en kan lekker naar buiten kijken.
Goof schreef:kim_1990 schreef:Mijn katten probeer ik al een jaar lang door het luikje van de kattenbak te duwenze zijn daar helaas gewoon niet al te snugger in en snappen na een jaar gewoon nog niet hoe het werkt.
Ah, dan heb jij dommere exemplaren dan ik![]()
Dan hoop ik dat je tot een andere goede oplossing komt.
kim_1990 schreef:Goof schreef:
Ah, dan heb jij dommere exemplaren dan ik![]()
Dan hoop ik dat je tot een andere goede oplossing komt.
Jep, mijn rooie is oprecht een domme kat![]()
![]()
Ik heb serieus wel eens bijna zelf in mijn broek gepiest van het lachen toen ik hem door het luikje van de kattenbak deed...hij heeft serieus een half uur miauwend en jankend en krabbend in de bak gezeten zonder eruit te komen...toen ik het luikje open deed was er niks aan de hand...luikje dicht gaat hij absoluut niet doorheen
Rebel_Jits schreef:Zelf maar het raam op en toe doen. Dan maar niet vrije uitloop, maar wel controle over wie er in je huis komt!
Hier doe ik de deur af en toe open voor de katten. Als ik net languit op de bank lig, kunnen ze prima wachten tot het volgende reclameblok hoor. Ze kunnen schuilen, dus met regen is er ook geen probleem.
Beetje meer werk van jouw kant, maar dat went snel genoeg.
colunder schreef:Wij(dierenambulance)doen zulke katten een bandje om met het verzoek om ons te bellen.
heeft de kat na een week het bandje nog om dan brengen we hem naar het asiel.
als de kat niet gevangen kan worden,wordt er een vangkooi geplaats(dit brengt wel kosten met zich mee)
Uiteraard wordt er wel eerst gekeken of de kat gechipt is