Mijn lieve zeugje van 5 jaar oud had 3 dagen een knetterharde en dikke buik. Gisteren heb ik haar gemasseerd. Hierna kwam er allemaal slijm, poepjes en bloed vrij. Het was erg donker gekleurd (oud) bloed en de poepjes waren klein maar wel mooi ovaal. Hierna had ze een zachtere buik. Waarschijnlijk dus een verstopping.
Vanmorgen was het bloed lichter rood.. dus maar een bezoek aan de DA gebracht. Ze blijkt een cyste van vuist grootte(!) bij haar eierstok te hebben. Vreselijk! Hoe zie je dat nou over het hoofd.. ze was altijd al wat dikker, maar heb hef nooit gezien..
Nu moet ik de overweging gaan maken of ik haar na een aantal weken moet inslapen omdat ze niet meer eet e.d. OF dat ik haar een operatie laat ondergaan... hij heeft een paar week geleden nog een jonger zeugje geholpen met hetzelfde probleem. Die doet t nu heel goed.
De da zei dat het knap was als ze de kerst zou halen als ik geen actie onderneem.. maar zo'n narcose is ook niet niks. Wie heeft ervaring met een narcose? Wie kan mij helpen met dezd super moeilijke keus?!
Help!