Dierendag! Wat doe jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yentaah

Dierendag! Wat doe jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-17 08:07

Hallo Bokkers!

Vandaag is het natuurlijk dierendag en ik ben benieuwd wat jullie voor extra’s doen.
Ik heb voor mijn vogel een nieuw vriendinnetje gehaald en mijn cavia’s gaan de hele dag op het gras
Spoiler:
mits het weer het toelaat

Hoe verwen jij je dier(en)? Extra rustdagje, nieuwe spullen, lekker lang naar buiten, brand los!

iirrssjjee

Re: Dierendag! Wat doe jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 08:08

Mijn vissen krijgen weer een keertje levend voer :+. Aangezien ze dat heel lekker vinden haha.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 08:09

Paard krijgt wat extra slobber vandaag ^^ en de katten gewoon wat snoep :D Voor de rest niet teveel haha :p ze mogen niet te dik worden xD

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 08:12

Ik werk op een manege met kinderen op de woensdag middag en ik heb besloten een zak slobber te halen en dat samen met de kinderen te maken en aan alle manege dieren een beetje te geven (handje of 2)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 08:20

Geen vlees eten met de hele familie :D
Voor de dieren thuis doe ik niets speciaals, die worden elke dag al verwend :j

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 08:22

Ik heb een grote krabpaal gekocht voor mijn kater en poes. Afbeelding

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 08:26

Ik neem Jarvis mee naar de dierenwinkel waar hij zelf een speeltje mag uitzoeken :D
Voor de katten had ik gisteren al snoepjes gehaald, en voor onze andere hond een botje (die is niet meer zo van de speeltjes etc, ouwe bok :') )

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 08:31

Niet veel meer dan anders geloof ik, die van mij zijn nogal verwend. :+

Hond lekker naar het bos of de dijk, hamster krijgt nieuw zand in z'n badje, konijnen mogen de hele dag op het gras banjeren...
Hond krijgt ook nog een varkensoor en de konijnen en de hamster wortel, appel etc. :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 08:31

Voor mijn poes heb ik een zakje met natvoer (ze eet normaal alleen brokjes) en een snoepstaafje. De paarden krijgen allebei slobber. :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 10:40

8nnemiek schreef:
Geen vlees eten met de hele familie :D
Voor de dieren thuis doe ik niets speciaals, die worden elke dag al verwend :j

Wat een goeie om geen vlees te eten!

Mijn gerbils hebben net al wat extra snoepjes gehad, straks krijgen ze nog iets nieuws om mee te spelen (eigenlijk ook niet anders dan andere dagen maar hey :D)

AmberG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 10:43

Ik heb mijn vogel wat trosgierst gegeven, het enige dat ie wel leuk vind, want speeltjes zijn eng xD

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:15

Mijn katten zijn afgelopen week jarig geweest dus toen al verwend. Vandaag een extra knuffel. Dat komt wel goed want mijn man is ziek en dan kan je als kat zijnde de hele dag bij hem op schoot zitten.

De parkieten krijgen zometeen lekker wat gierst.

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:16

Ik eet veganistisch vandaag! Mijn honden krijgen gewoon een extra knuffel, en mijn hamster een stukje appel

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:18

Ik heb mijn paard gister volgedrukt met appels en wortels

Mijn pup heeft helaas erg last van groeipijnen. Zo zielig. Die verwen ik heerlijk en mag voor 1 malig bij mij slapen

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:19

Hier is het elke dag dierendag :Y)

Eet inderdaad vrijwel altijd veganistisch en de dieren zijn gewoon altijd verwend :')

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:38

Ik vind het altijd wel erg leuk om dierendag te vieren, dan kan ik nog even stilstaan met hoe rijk ik met hen ben. Ik heb een pony en een cavia (en 1 onderweg), en zal echt niet zonder hen kunnen. Dus zij krijgen alle zorg die zij nodig hebben :)
Afbeelding

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:42

Ehm ja niet meer dan normaal. Mijn diertjes worden elke dag enorm verwend. Dat de konijnen in de tuin mogen rennen en wat takken krijgen, snoepjes en knuffels voor de katten en een lange wandeling met de hond is hier bijna dagelijks aan de orde. :')

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:42

Mijn kat moest helaas vandaag naar de dierenarts om tanden te laten trekken :+ Arme schat. En vanavond les met paard, dus die mag gewoon aan het werk haha. Maar daarna krijgt ze een lekkere mandarijn en slobber (zoals elke dag), maar daar wordt ze altijd heel blij van :P

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:46

Hier is het altijd dierendag onze bende van 5 heeft het goed. Ontbreekt hun aan niks. Wij eten vandaag geen vlees...

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:47

Ik doe niks extra's. Ze mogen weer op een ander stukje weiland om weer lekker de kunnen grazen.. Maar dat is niet omdat het dierendag is. :+

Maarja met dat gras ga ik ook niet kilo's extra's bijvoeren. Alleen paar appeltjes, die krijgen we gratis voor de paardjes en helaas hebben de appels geen eeuwige leven. Dingen worden best snel bruin en zacht. :r
Maar de appels krijgen ze alleen als er een tas met appels geleverd is. Dus ook niks met dierendag te maken. Het is voor de beesten hier altijd dierendag geloof ik. :+

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:50

Mijn konijn heeft van die knabbel sticks gehad van honing en popcorn en lekker kruidenvrouwtjes ( normaal gewoon hooi zonder kruidens ) en voor Mn vriend zn goldens heb ik een snoep pakket gehaald

xGaab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:50

De paardjes krijgen een lekkere bak slobber en hebben een dagje vrij! De hond heeft een bot gekregen en het konijn een bijtstaaf. De katten zijn van het weekend voorzien van een nieuwe krabpaal, dus die zijn ook lekker verwend!

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:54

De hond krijgt lekker pens vanavond en het is dat ik me erg beroerd voel maar anders waren we nog langs de rijn gaan wandelen dus die wandeling houd ze nog te goed! Dit is haar laatste dierendag -O- Ze is oud en heeft een tumor dus we verwennen der zolang het nog kan!

Ijslander12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 12:05

Paard krijgt vandaag een behandeling van de osteopaat :')

Verder worden ze hier elke dag verwend, dus niet echt iets speciaals :j

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 12:21

Boompje1985 schreef:
De hond krijgt lekker pens vanavond en het is dat ik me erg beroerd voel maar anders waren we nog langs de rijn gaan wandelen dus die wandeling houd ze nog te goed! Dit is haar laatste dierendag -O- Ze is oud en heeft een tumor dus we verwennen der zolang het nog kan!

Och dat is geen leuk vooruitzicht... :( maar wel lief dat je zo veel moeite voor haar doet, heel veel sterkte. :(:)