Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annet_Dottie schreef:maylotje schreef:Onze hond is gecastreerd voor iets minder dan €200 ik vind €350 best een hoop voor z'n klein hondje. Ligt er misschien ook aan bij welke da je het laat doen maar €350 is als ik zo even snel rond kijk op marktplaats ook een gangbare prijs voor zulke hondjes. Misschien niet voor een erkende fokker maar die staan niet op mp natuurlijk. Misschien wil de fokker er ook zelf nog wat voor krijgen voor de verzorgings kosten die ze nu heeft gemaakt.
Ik heb niet alle reacties gezelen. Maar wilde mijn ervaring net castreren delen(lijkt me bijna de zelfde ingreep).
Castreren scheelt volgens mij standaard wel een hoop in kosten, voor zover ik er verstand van heb dus voor t zelfde geldt zit ik te liegen nu
Bij katten scheelt het volgens mij wel ook de helft ofzo..
Nouja ik heb ook iemand gesproken die ook een herplaatser heeft/had , ook erkende fokker, hondje van net 2 vraagt ze 500 voor is ook incl de sterilisatie die ze ook voor die tijd wil laten doen, incl voer voor de eerste maand enz..
Nu zit die wel aan de andere kant van NL en heeft ze mijn vertrouwen een beetje beschadigd door eerst mij uit te nodigen en nu ineens te zeggen nee komen andere mensen kijken..