Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liezel1 schreef:Naar mijn mening is dit de verantwoordelijkheid van de eigenaar van de kat....
Ik vervloekt ze ook, die loslopende katten. Wil ik bij thuiskomst na een dag hard werken op mn lounge set ploffen in de achtertuin... blijken alle kussens onder de katten haren te zitten omdat de buurt katten deze blijkbaar ook prima vinden liggen. Er is zelfs over een kussen heen geplast! Die kat moet ik niet te pakken krijgen.....
keutels die ik uit de tuin moet ruimen, zelfs katten uit de buurt van de slaapkamers boven moeten plukken!
Nabster schreef:Ik heb het idee dat je niet zo van ratten houdt. Je kunt je afvragen waarom er zoveel ratten lopen daar? Ik heb er werkelijk nog nooit 1 gezien rondom het huis. Ik zou ook nooit zulke vallen zetten, ik ben meer van het diervriendelijke.
papagroom schreef:Nabster schreef:Ik heb het idee dat je niet zo van ratten houdt. Je kunt je afvragen waarom er zoveel ratten lopen daar? Ik heb er werkelijk nog nooit 1 gezien rondom het huis. Ik zou ook nooit zulke vallen zetten, ik ben meer van het diervriendelijke.
Ik woon op een boerderij, met kippen paarden en alles wat daar bij hoort,,,dus ook ongedierte bestrijding....heb absoluut geen hekel aan katten, maar wens geen rekening te houden met de poezenbeesten van een ander.
Leffroi schreef:Kwestie van kussens binnen halen en ramen dicht doen? Als je je er zo aan irriteert dan moet je zorgen dat je dat niet meer doet. Je gaat het never nooit voor elkaar krijgen dat iedereen zijn kat op eigen terrein houdt. Dan de kussens maar lekker naar binnen. Heel simpel.
Leffroi schreef:Liezel1 schreef:Naar mijn mening is dit de verantwoordelijkheid van de eigenaar van de kat....
Ik vervloekt ze ook, die loslopende katten. Wil ik bij thuiskomst na een dag hard werken op mn lounge set ploffen in de achtertuin... blijken alle kussens onder de katten haren te zitten omdat de buurt katten deze blijkbaar ook prima vinden liggen. Er is zelfs over een kussen heen geplast! Die kat moet ik niet te pakken krijgen.....
keutels die ik uit de tuin moet ruimen, zelfs katten uit de buurt van de slaapkamers boven moeten plukken!
Kwestie van kussens binnen halen en ramen dicht doen? Als je je er zo aan irriteert dan moet je zorgen dat je dat niet meer doet. Je gaat het never nooit voor elkaar krijgen dat iedereen zijn kat op eigen terrein houdt. Dan de kussens maar lekker naar binnen. Heel simpel.
Leffroi schreef:Liezel1 schreef:Naar mijn mening is dit de verantwoordelijkheid van de eigenaar van de kat....
Kwestie van kussens binnen halen en ramen dicht doen? Als je je er zo aan irriteert dan moet je zorgen dat je dat niet meer doet. Je gaat het never nooit voor elkaar krijgen dat iedereen zijn kat op eigen terrein houdt. Dan de kussens maar lekker naar binnen. Heel simpel.
callum schreef:Misschien kunnen ze een dealtje sluiten. Hij haalt de klemmen weg als het poezebeest de ratten wrgjaagd. Klaar toch
Liezel1 schreef:Leffroi schreef:Kwestie van kussens binnen halen en ramen dicht doen? Als je je er zo aan irriteert dan moet je zorgen dat je dat niet meer doet. Je gaat het never nooit voor elkaar krijgen dat iedereen zijn kat op eigen terrein houdt. Dan de kussens maar lekker naar binnen. Heel simpel.
euhhhh.... Dus als ik wat spullen van zolder naar de garage wil brengen en vice versa, moet ik elke keer de voordeur achter me dichtdoen en weer opendoen?!
Omdat de kat van een ander anders in mijn slaapkamer komt?!
Leffroi schreef:Kwestie van kussens binnen halen en ramen dicht doen? Als je je er zo aan irriteert dan moet je zorgen dat je dat niet meer doet. Je gaat het never nooit voor elkaar krijgen dat iedereen zijn kat op eigen terrein houdt. Dan de kussens maar lekker naar binnen. Heel simpel.