Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoe_97 schreef:Ik woon in jouw buurt. In sint-truiden. Argo hondenvoeding heeft naturis en andere natuurlijkere brokken. Volgens mij zitten hier nog verdelers in de buurt.
Mijn reu helemaal links en mijn teef de meest linkse zwarte. Glimmen beide mooi van naturis. (Mijn teef haar vacht is wel niet optimaal maar komt door de recente sterilisatie
[ [url=m/tpXbyd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kabayo schreef:Sommigen mogen zich echt beter inlezen voor ze er brok in stoppen. Je moet ze tot 6-7 maanden puppybrok geven . Zit meer eiwit in en dat hebben ze nodig om te groeien.
Kabayo schreef:Sommigen mogen zich echt beter inlezen voor ze er brok in stoppen. Je moet ze tot 6-7 maanden puppybrok geven . Zit meer eiwit in en dat hebben ze nodig om te groeien.
Zoe_97 schreef:Kabayo schreef:Sommigen mogen zich echt beter inlezen voor ze er brok in stoppen. Je moet ze tot 6-7 maanden puppybrok geven . Zit meer eiwit in en dat hebben ze nodig om te groeien.
Dat is ook een ongefundeerde mening. Van alle overbodige rommel in puppybrok kregen ze prutsmuts gewoon diarre. Zit veel te veel van alles in en veel te weinig vlees zelfs in de goede merken. Na de overstap op naturis koudgeperste graanvrije voeding voor volwassenen nooit nog diarree gehad. Mijn reu is nu 6 maanden. Steekt stukken uit boven broers en zussen die wel puppybrok krijgen. Is veel mooier uitgezwaard en heeft een veel betere vacht.