Bah, ik ben er helemaal naar van. Wat denken jullie, zou het echt zijn? Zo wel, dan zou het echt walgelijk zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieveli schreef:Nep! Dit kan en mag niet joh, no worries.
Koper schreef:Die sleutelhangers met levende babyschildpadjes en de ijsbaan waarin vissen levend werden ingevroren staan me nog te helder voor de geest om te geloven dat dit nep is. Maar ik hoop het natuurlijk wel.
Citaat:Nadat de ketting is besteld zal de imker de opdracht binnenkrijgen om de gekozen bij en ketting binnen vier uur bij je thuis te bezorgen. Natuurlijk kun je altijd een nieuwe bij bestellen op de bestelpagina. Deze zal wederom binnen vier uur door een imker bij jouw thuis in de ketting worden geplaatst door een imker van de dichtstbijzijnde Wantabee farm.
Citaat:Alle samenwerkende Wantabee farms zijn officieel aangesloten bij Wantabee. Elke farm wordt onderhouden door een gecertificeerde imker en de bijenvolken worden exclusief gekweekt voor Wantabee. In elke provincie zit tenminste één Wantabee farm.
Koper schreef:Gelukkig maar. Kleine 30 jaar geleden heb ik op school geleerd hoe je bijen weer buiten kunt krijgen als ze achter je ruit terechtkomen en tegen die ruit blijven vechten ipv even een metertje om te vliegen. Ik doe dat ook trouw, deze maand alweer twee bijen gered. Ik zou echt boos zijn als iemand anders ze dan in zo'n glazen ding zou stoppen
Koper schreef:Gelukkig maar. Kleine 30 jaar geleden heb ik op school geleerd hoe je bijen weer buiten kunt krijgen als ze achter je ruit terechtkomen en tegen die ruit blijven vechten ipv even een metertje om te vliegen. Ik doe dat ook trouw, deze maand alweer twee bijen gered. Ik zou echt boos zijn als iemand anders ze dan in zo'n glazen ding zou stoppen
secricible schreef:Koper schreef:Gelukkig maar. Kleine 30 jaar geleden heb ik op school geleerd hoe je bijen weer buiten kunt krijgen als ze achter je ruit terechtkomen en tegen die ruit blijven vechten ipv even een metertje om te vliegen. Ik doe dat ook trouw, deze maand alweer twee bijen gered. Ik zou echt boos zijn als iemand anders ze dan in zo'n glazen ding zou stoppen
Wil je die tip delen? En werkt hij alleen bij bijen?
puppy1128 schreef:Gewoon met een glas/beker en een stevig stuk papier toch?