Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
D_Travis schreef:Super bedankt voor jullie berichtjes! Ik neig ook zelf meer naar syrisch ivm formaat, het is opzich niet de bedoeling dat de kinderen ( 4 en bijna 2) er de hele dag mee lopen te slepen en het is meer voor mezelf dat ik het leuk vind, maar vind het wel leuk om ze het bakje voer te laten vullen.etc etc.
Aquarium kan ik idd ook eens naar kijken, heb je er dan zelf een rooster oid op gemaakt?
En moeten er etages in zitten? Dat zie ik wel veel in kooien maar in een (standaard) aquarium heb je dat natuurlijk niet
Oedi schreef:Houd er wel rekening mee dat hamsters overdag slapen en pas tegen de schemering/avond wakker worden. Dit kan misschien teleurstellend zijn voor de kinderen, de mijne wordt bijvoorbeeld pas vanaf een uur of 22 actief. Alleen Russische dwerghamsters zijn overdag soms wakker.
Verder is er veel info te vinden in op de site van het licg, en de beginpost van het bokkers met hamstertopic.
J0anieke schreef:wauw echt heel mooi!!Ik heb zelf trouwens geen ervaring met Syren. Ben meer aangetrokken tot dwerghamsters en deze heb ik enkel gehad. Hiervoor hamsters uit de dierenwinkel gehad en die waren eigenlijk allemaal lastig tam te maken/ eentje werd zelfs heel vroeg ziek (huidziekte en we weten nog steeds niet wat het was).
Ik heb nu een hamster van een fokker en het diertje is ontzettend tam en lief! Ben mega blij met m'n kleine man.
Selfie met Bilbo:
[ [url=m/ylLSLr.jpg]Afbeelding[/url] ]
En Bilbo woont natuurlijk in Hobbiton, haha!
[ [url=m/tem1RJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb zelf een deksel gemaakt op mijn aquarium (heb hier ook nog 2 katten lopen), mijn aquarium is 100x40x40 (deze foto's zijn met zijn vorige inrichting)
[ [url=m/Ad2PHv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EJNfpA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het aquarium staat bij ons in de woonkamer. Altijd mega leuk als er weer mensen op bezoek zijn en meteen gaan gluren hoe het verblijf eruit ziet...