Ik heb al lange tijd 2 lieve katten en tot grote schrik heeft mijn lieve poesje iets aan haar hersenen waardoor ze mank loopt, toevallen heeft en daardoor niet meer bij mijn andere kat kan. Mijn andere kat wilt zoals altijd nog wel graag met haar spelen, maar dit loopt steeds uit op drama. Mijn zieke kat gaat blazen/grommen en mijn witte katertje raakt hierdoor helemaal gefrustreerd. Ik ben enorm gehecht aan mijn witte kat, maar dit gaat zo echt niet langer meer vanwege die andere kat. Ik woon helaas op 4 hoog en heb geen mogelijkheid er een naar buiten te doen of bijvoorbeeld in een schuurtje te houden. Het liefst zou ik willen dat Iggy mijn mooie witte kater naar een fijn ander huisje gaat, maar ik denk dat hij op marktplaats misschien minder goed terecht komt want daar hoor ik ook wel spookverhalen over. Dus ik vrees dat er niks anders opzit dan hem naar het asiel te doen, en hij zo nog de meeste kans heeft op een fijn huisje. Het is namelijk echt een kat die liefst naar buiten gaat en met veel andere katten is. Naar mijn weten is er geen opvang voor katten, een soort blijvend pension of iets dergelijks zodat je toch nog contact kan blijven houden? Het liefst zou ik dat wel willen.. Of heeft iemand wel nog idee wat ik zou kunnen doen?
Ik vind het echt afschuwelijk idee hem weg te moeten doen en achter te laten in een klein hokje in het asiel, niet wetend waar hij terecht komt, hij ligt nu ook weer zo lief op zijn rug met al zijn pootjes omhoog. Alles in mijn gevoel zegt dat ik hem wil houden, maar dat is niet eerlijk naar mijn andere kat en is niet meer verantwoord medisch gezien. Ik ben er echt door van slag..