Mijn muizen, Lilo & Stitch zijn hier nu ruim een maand dus ik vind het wel leuk om nog eens iets van ze te laten zien. Ze zijn ondertussen helemaal gewend, worden steeds een beetje tammer en lijken heel vrolijk in hun nieuwe grote kooi!
Gelukkig waren ze allebei niet zwanger, ik wil er in de komende tijd wel nog 2-4 bij kopen omdat ik van mening ben dat muizen het best tot hun recht komen in een wat groter groepje.
01. Links Lilo en rechts Stitch

02. Lilo

03. Stitch

04. Net als bij de cavia's wil ik ook bij de muizen alles graag zo natuurlijk mogelijk, een grotere kooi kon daarbij niet ontbreken. Ik wilde graag dat ze meer kunnen klimmen en echt kunnen kiezen waar ze hun nestje maken en de kooi moest aan de voorkant open kunnen, dat is dankzij mijn vader gelukt! 's avonds als ze wakker worden (het zijn nachtdieren) racen ze vaak heel de kooi rond en in de benedenverdieping (een redelijk diepe lade) is een heel fort gegraven, verbouwen kunnen ze wel

05. Eerst even wat foto's in hun kooi, dit is Lilo.

06. Weer Lilo

07. Stitch bekijkt even waar de nooduitgangen zijn

08. De tent is ook snel gevonden!

09. Dit grasnestje kreeg ik bij de bestelling muizenvoer, ze zijn er heel blij mee

10. Ze zijn ondertussen ook geadopteerd door Zippy

11.

12.

Daar wil ik wel even bij zeggen dat we er met 2 man bij zaten en ze niet bij elkaars neus konden om te bijten oid. Ik denk niet dat ze het doen maar dat risico neem ik natuurlijk niet.
Dan heb ik nog een paar foto's van vandaag, ik was met de cavia's wat met licht in de achtergrond aan het prutsen dus toen alles toch klaar stond heb ik de muizen ook nog even gepakt. Ik moet nog wel wat aan de uitwerking werken want ik vind het nu nog niet zo geslaagd

13.

14. Deze foto laat ook echt zien hoe ze zijn. Stitch is veel nieuwsgieriger en totaal niet bang, Lilo vind het buiten de kooi nog een beetje spannend maar dat gaat steeds beter! Ik pak ze ook niet zo vaak maar ik probeer ze wel dagelijks even uit de hand te voeren zodat ze mij iig kennen, als ik ze dan wel een keer wil pakken voor foto's of om na te kijken gaat dat een stuk soepeler

15. De afsluiter!

Bedankt voor het kijken!