Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vjestagirl schreef:Ik ben juist benieuwd wat jullie aan willen bieden. Moet ik zelf mijn hok meenemen, en zitten daar dan maximale afmetingen aan? Moet ik zelf strooisel en hooi meebrengen? En hoeveel groenvoer zou je ze willen voeren? En voor welke prijs?
Lienie_F schreef:Wat maakt dat jullie beter zijn dan andere pensions? Dat, in combinatie met bovenstaande is wel belangrijk.
Worden de dieren binnen of buiten geplaatst? Op het gras, op stenen, met of zonder uitloop?
Kunnen ze elkaar zien? Moeten dieren geent zijn?
Sokje_6 schreef:Welke opleiding of medische kennis is er in huis?
Zijn konijnen welkom? (Geen knaagdieren)
Hebben ze ruimte, aandacht, verzorging etc.?
melody7 schreef:Ik zou zelf mijn dieren nooit ergens naartoe brengen waar de verzorging (mede) door een 14-jarige wordt gedaan. De nodige kennis en veel ervaring vind ik heel belangrijk.
Ik ken 2 mensen met een goedlopende vakantie opvang maar zij hebben beide bergen ervaring, studies afgerond en veel cavia's. Daar zou ik mijn dieren met een gerust hart achterlatenDe prijzen liggen rond de 2 euro per cavia per dag.
Pearls14 schreef:melody7 schreef:Ik zou zelf mijn dieren nooit ergens naartoe brengen waar de verzorging (mede) door een 14-jarige wordt gedaan. De nodige kennis en veel ervaring vind ik heel belangrijk.
Ik ken 2 mensen met een goedlopende vakantie opvang maar zij hebben beide bergen ervaring, studies afgerond en veel cavia's. Daar zou ik mijn dieren met een gerust hart achterlatenDe prijzen liggen rond de 2 euro per cavia per dag.
Mjn moedér werk als administratie en mijn vader als bergen dus geld komen we niet te kort
Pearls14 schreef:En niemadn ter wereld kan alle kwallen voor dieren herkennen
Vjestagirl schreef:Pearls14 schreef:En niemadn ter wereld kan alle kwallen voor dieren herkennen
Nee dat is waar. Maar als jij een professionele opvang begint ga ik er wel vanuit dat jij in kan schatten of mijn cavia een keer niest of proest omdat ze net hooi heeft gehad waar nog wat stof in zit, of dat ze dat doet omdat ze een longontsteking heeft. Ik verwacht dat je het herkent als ze lusteloos is en in kan schatten of dat is omdat de nieuwe omgeving misschien wat eng is, of dat ze dat doet omdat ze ziek is.
Jij wordt verantwoordelijk voor andermans huisdier, voor andermans maatje. Dan moet je wel zo veel kennis hebben dat je weet wanneer je ze mee moet nemen naar de dierenarts bijvoorbeeld.
Dat je moeder verpleegster is geweest is natuurlijk ontzettend mooi, maar niet echt relevant.
Azmay schreef:Denk er ook om dat er mensen zullen zien die hun dieren bij je dumpen, daar moet je dan ook iets mee.
Ik denk ook dat je gebrek aan ervaring je klanten zal kosten met een beetje pech.
Pearls14 schreef:Azmay schreef:Denk er ook om dat er mensen zullen zien die hun dieren bij je dumpen, daar moet je dan ook iets mee.
Ik denk ook dat je gebrek aan ervaring je klanten zal kosten met een beetje pech.
We gaan planningen maken als de huisdieren bij ons hebben en wat de eigenaar wil wat we ermee doen en hoeveel voer ze krijgen en het licht er wel aan hoelang ze bij ons blijven wat we met ze gaan doen ze komen wel vaak uit de kooi om lekker te mogen spelen en rennen en bewegen
Pearls14 schreef:Azmay schreef:Denk er ook om dat er mensen zullen zien die hun dieren bij je dumpen, daar moet je dan ook iets mee.
We gaan planningen maken als de huisdieren bij ons hebben en wat de eigenaar wil wat we ermee doen en hoeveel voer ze krijgen en het licht er wel aan hoelang ze bij ons blijven wat we met ze gaan doen ze komen wel vaak uit de kooi om lekker te mogen spelen en rennen en bewegen
Pearls14 schreef:Vjestagirl schreef:Nee dat is waar. Maar als jij een professionele opvang begint ga ik er wel vanuit dat jij in kan schatten of mijn cavia een keer niest of proest omdat ze net hooi heeft gehad waar nog wat stof in zit, of dat ze dat doet omdat ze een longontsteking heeft. Ik verwacht dat je het herkent als ze lusteloos is en in kan schatten of dat is omdat de nieuwe omgeving misschien wat eng is, of dat ze dat doet omdat ze ziek is.
Jij wordt verantwoordelijk voor andermans huisdier, voor andermans maatje. Dan moet je wel zo veel kennis hebben dat je weet wanneer je ze mee moet nemen naar de dierenarts bijvoorbeeld.
Dat je moeder verpleegster is geweest is natuurlijk ontzettend mooi, maar niet echt relevant.
Ik kan wel horen als een huisdier kuch en ik snap dat jullie zo doen want het is wel je maatje maar ik ga meer dingen kezen boeken maar heb al wel veel kennis