Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daphne__ schreef:Hij is vanochtend al geopereerd en kan nu nogsteeds niet lopen? Nee, dat is zeker niet normaal. Mijn zus heeft op meerdere klinieken gewerkt en een hond moet gewoon kunnen lopen als hij naar huis gaat.
Zij zegt, even contact op nemen, zeker als hij vanochtend al geopereerd is en nu nog niet kan lopen.
Een beetje sloom en zwabberig kan, maar niet kunnen staan en omvallen, zeker niet.
Wildgirl schreef:Daphne__ schreef:Hij is vanochtend al geopereerd en kan nu nogsteeds niet lopen? Nee, dat is zeker niet normaal. Mijn zus heeft op meerdere klinieken gewerkt en een hond moet gewoon kunnen lopen als hij naar huis gaat.
Zij zegt, even contact op nemen, zeker als hij vanochtend al geopereerd is en nu nog niet kan lopen.
Een beetje sloom en zwabberig kan, maar niet kunnen staan en omvallen, zeker niet.
Dit is écht onzin.
Zeker bij die kleintjes valt een narcose vaak zwaarder uit.
Goed warm houden TS, als het goed is moet het binnen 24 uur goed zijn weggetrokken.
Mijn kat is na narcose ook ruim 16 uur nog wankel en instabiel en die zal qua gewicht gelijk zitten.