Ik ben voor mijn kruising Boerboel x Bullmastiff opzoek naar een mooie halsband. Ik wil graag een brede halsband ( 4 of 5 cm) en lekker stevig voor haar kopen. Maar dit is toch iets moeilijker dan verwacht.
Ik heb geen mega budget, mijn hond loopt de hele dag lekker los op ons erf, ligt er lekker mee door de modder te rollen dus alle halsbanden met mooie glittersteentjes en tierelantijntjes vallen al af. Het liefst wil ik een nylon halsband omdat deze makkelijk schoon te maken zijn en niet zo veel onderhoud als een leren halsband nodig hebben. Maar er moet wel een stevige sluiting aanzitten. Ik wil graag een leuk kleurtje ofzo, en geen camo kleur of spikes of wat dan ook want dat vind ik er altijd ze agressief uit zien en dat wil ik niet. Mijn hond is al stoer genoeg van haar zelf

Nu kwam ik de volgende halsbanden in België tegen, maar als ik die naar Nederland wil laten verzenden ben ik meer aan verzendkosten kwijt dan aan de halsband zelf

Vooral die met de vele kleurtjes vind ik erg leuk.
Weet iemand misschien een site uit Nederland waar ik deze halsbanden kan bestellen?
Het is voor deze stoere dame:

(ze heeft nu al zo'n halsband maar ze deze begint echt te klein te worden voor haar. mijn moeder heeft deze ooit voor ons gekocht maar weet ook niet meer waar)