Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Ze hebben wel een stamboom, mja in hoever kan daar mee gerommeld worden?
De dingen die beloofd zijn, staan in een contract die ze hebben meegekregen.
Mist ik geloof dat ze opnieuw geënt zijn, maar dat weet ik niet zeker. Of dat wordt nog gedaan. Dat is me even ontgaan.
De kittens waren niet goedkoop, laten we zeggen rond de €800.-
Resistance, daar baalde mijn schoonmoeder ook van achteraf. Toen ze het de eerste keer vroeg, had de fokker als rede dat de ouders boven waren en dat het daar een zooitje was... Dan zou ik al denken mmm. Toen wij nl een kat bij een fokker haalde, mochten we overal kijken, bij alle dieren.
Mijn idee is dat de kittens elders gefokt zijn en door hun verkocht worden. Als het hoesten van de ene kitten niet met een paar weken over is, heb ik aangeraden om direct een hartecho te laten maken als dat zinvol is voor kittens van 6 maanden oud.
DromenLies schreef:Ik heb zelf ook een raskat (ragdoll) hier thuis lopen. Maar een goede fokker hoeft over het algemeen geen gebruik te maken van marktplaats om zn kittens kwijt te raken. Als ik ook op marktplaats kijk voor andere ragdolls zie ik daar ook allemaal niet kloppende uiterlijke kenmerken bij of mixjes om het zo maar een beetje oneerbiedig te zeggen... In ieder geval, allemaal zaken die niet helemaal kloppen bij een raszuivere ragdoll en goede fokker. Eigenlijk moet je, als je raskat via marktplaats koopt je al een beetje een als gewaarschuwd eekhoorntje gedragen.