Ik plaats dit bericht omdat het echt aan mijn hart gaat wat er deze 2 diertjes te wachten staat.
Welkoop in Enschede (en in andere steden) hebben altijd ontzettend schattige konijntjes, cavia's en andere dieren te koop.
Helaas moeten ze weg als ze na een halfjaar nog niet verkocht zijn. In dit geval, en dit zal niet de eerste keer zijn, gevoerd aan de slangen..
Dit gaat a.s. vrijdag 13 januari gebeuren.Ik heb thuis helaas geen plek maar zou deze 2 schatjes, die vriendjes zijn, heel graag bij een leuk iemand terecht zien komen.
Wie o wie wil deze 2 lieverds een mooi leven gunnen?
Ik hoop trouwens dat niemand nu dreig-haat berichten naar de Welkoop gaat, sturen. Dit is nu eenmaal hun werkwijze hoe hard deze ook is, maar het zou toch geweldig zijn als deze 2 wel een lang en fijn leven mogen meemaken.
Heb plek voor beide, tussen hun eigen soortgenoten, maar Enschede is niet te doen. 
Wat maakt het nou uit dat ze opgevoerd worden? Snel en pijnloos dood, ze worden niet zinloos begraven of in de container geflikkerd maar worden gegeven aan dieren die het nodig hebben. Waarom is dit wel zielig maar die lieve koe die voor jou wordt geslacht niet?