Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoe_97 schreef:Aan een klik moet je werken. Zoveel honden komen zo binnen in het asiel waar ik vrijwilliger ben. En als je dan kijkt naar de vragenlijst van afstand zie je zo hoe het mis ging.
Geen tijd genoeg is natuurlijk ook onzin. Je wist wat voor hond je in huis haalde en wist dat die veel beweging nodig had. Een hond neem je voor het leven.
Contacteer een goede gedragsdeskundige om je met deze hond te helpen. Ze kan tips geven hoe met hem om te gaan en hoe hem uit te dagen (dit hoeft niet uren wandelen te zijn maar vooral mentale uitdaging is belangrijk)
Goof schreef:Zoe_97 schreef:Geen tijd genoeg is natuurlijk ook onzin.
Dat kun jij natuurlijk niet voor een ander bepalen, dat zou helemaal mooi zijn.
x_Nadia schreef:Zoe_97 schreef:Aan een klik moet je werken. Zoveel honden komen zo binnen in het asiel waar ik vrijwilliger ben. En als je dan kijkt naar de vragenlijst van afstand zie je zo hoe het mis ging.
Geen tijd genoeg is natuurlijk ook onzin. Je wist wat voor hond je in huis haalde en wist dat die veel beweging nodig had. Een hond neem je voor het leven.
Contacteer een goede gedragsdeskundige om je met deze hond te helpen. Ze kan tips geven hoe met hem om te gaan en hoe hem uit te dagen (dit hoeft niet uren wandelen te zijn maar vooral mentale uitdaging is belangrijk)
het deel van geen tijd onzin? De tijd er nu nog wel is maar binnenkort niet meer, waardoor wij hem tekort gaan doen... nee dat is eerlijk voor hem...
Kuggur schreef:Zoe_97 schreef:Een hond neem je voor het leven.
Onzin.
beatje schreef:Heb je dan wel tijd voor die andere honden uit je profiel?Of zijn die niet van jou.Enals het de mechelaar kruising in je profiel is ,hij is idd nog een pup,je weet dan toch van te voren dat je geen tijd hebt omdat je tussen dit en bv een half jaar fultime moet werken of zo?
Kuggur schreef:Zoe_97 schreef:Een hond neem je voor het leven.
Onzin.
Zoe_97 schreef:Er zijn slechts enkele reden om een andere thuis te zoek (vb terminale ziekte). Maar geen klik is een onzin rede. Dat is geen moeite willen doen
Oplossingen zijn er sowieso (oppas/uitlaatdienst om er maar 2 te noemen)
beatje schreef:Dat is jou mening en niet de waarheid.Een dier is geen wegwerp artikel voor hoe en waarneer het je uit komt.Er zijn omstandigheden waarin mensen een dier echt niet kunnen houden,maar dat zijn er maar weinig.
x_Nadia schreef:Plies....
Dit topic was dus NIET bedoeld om het zelfde te krijgen als op Facebook....
Ik ek het beste voor hem.. niemand van jullie weet van min situatie dus houd daarover je mening voor je..
Tips zijn natuurlijk wel welkom!!
Ik doe het ook niet voor mn lol en zie hem zeker niet als 'opject' of 'ding' ik hou van mijn dieren alsof het mensen zijn en wil alleen het beste voor ze!