één van mijn 2 kittens (3 maandjes) die ik nu 3 weekjes heb heeft sinds 2 dagen (nu 2e dag) iets heel raars. Ze is niet meer actief, speelt niet meer met haar broertje en of speeltjes, zit wat zielig onder de bank, over op het kleedje. Ook loopt ze erg sloom met een bolle rug en langs de kanten, alsof ze net onder narcose weg is...(wel eet en drink ze en haar ontlasting is goed)
ze doet haast niks anders dan ergens liggen en of soort van slapen. Als ik haar oppak is ze erg slap en als ze van de bank af wil zakt ze door haar pootjes en of valt op haar gezichtje.. Ze reageert alleen nog door een beetje te kijken en meer niet. Nu is mij dit gisteren echt goed opgevallen en vandaag is het niks beter.. Helaas ben ik aan het werk nu en kan niet eerder dan morgen actie ondernemen.. Morgen ga ik gelijk de AD bellen en natuurlijk heen! Dat advies hoef ik niet, maar wel herkennen jullie dit en of weten wat dit is?! Ik heb het opgezocht en het lijkt niet goed, iets neurologisch, hersen tumor en of een beroerte ect ect...